FØLG MIG

Betaling & Levering

Betaling

Kunstart Daisydahl modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ViaBill, Visa Electron, Paypal. 

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Ved bestillingsopgaver betales 25% i depositum, af varens værdi, ved opstart af maleriet. Dette vil fremgå på ordren/fakturaen.

Køber du varer direkte i galleriet sender jeg en faktura. Betalingsfristen fremgår af fakturaen. Ved for sent betaling pålægges fakturerings gebyr på 100 DKK.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms (kunstplakater) og kunstnermoms (malerier).
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK), Euro (EUR)

Kunstart Daisydahl benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er typisk 3-7 dage, afhængig om malerierne er udlånt eller er fysisk i galleriet. Der kan være tilfælde hvor malerier skal hentes hjem fra udstillinger førend de kan pakkes og sendes, det vil jeg naturligvis gøre dig opmærksom på.

Kunstart Daisydahl afsender varer med følgende: PostNord – Privat, PostNord – Erhverv, Brink Transport, DHL og andre speditører, afhængig af størrelsen på pakken. Der er altid mulighed for afhentning i galleriet.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

Reklamation & fortrydelsesret

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af maleriet /produktet. Det gælder heller ikke eventuel forringelse af maleriet, dårlig håndtering samt beskadiget lærred/kanter/hjørner.

Du vil selv vil dække returneringsomkostninger.

Ved returnering eller reklamation, rettes henvendelse på mail til: info@daisydahl.dk

Der modtages ikke malerier/produkter uden forudgående aftale, ligesom malerier/produkter skal pakkes ind efter gældende regler, som jeg vil informere dig om. 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i galleriet. Der er ikke fortrydelsesret på bestillingsopgaver, hvor du som kunde har været en del processen fra start.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@daisydahl.dk. I meddelelsen skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Jeg tager forbehold for varens stand når du sender retur. Fortrydelsesretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af maleriet /produktet. Det gælder heller ikke eventuel forringelse af maleriet, dårlig håndtering samt beskadiget lærred/kanter/hjørner.

For at modtage købsbeløbet retur, vurderes den handelsmæssige værdiforringelse.  Du må se på maleriet, men ikke tage det i egentlig brug.